G rado na čelni K

Ne znam koliki je omjer bio na njega, njegova se glava ne da omjeriti. Istostolnicima je dao sve da mu se ne motaju oko stražnjice.
Da mu je bar jedno slovo u imenu drugačije možda bi i ispalo nešto iz njegove ampule, ovako se samo možemo nadati čudu, a čudo se zasigurno ne zove imenom nekog od gradskih svijećnjaka koji gore dok ne dogore… nije do mene, do prstiju je, treba ih razgibati u kuverti. Nastavit ću kasnije … Eksplicitno je, a želiš li ga osjetiti, e a nemre drugčije… jesi li za… o daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… kakvog li pederluka. PEDER LOOK nova robna marka, moglo bi proći na izborima. Zato se ova kulumna i zove drvljem i kamenjem (skraćeno DIK) od DIK OBRAZ, uglavnom možemo o tome a da ne ispadnemo iz nečije stražnjice. Recimo elektronička kampanja bi se zvala: E SPIN što je prevrtaljka od PENIS ili ti ga… ma j… nacionalno vrijeme je za Qracio(a)nalno… samo gdje da nađemo takvog kuratora. Najdolje je kad si Umjetni K…

No Comments

Post a Comment